Yutong esittelee globaalin palvelumerkin "EnRoute+" ja avaa uuden aikakauden liikennöintiarvon innovoinnissa
Zhengzhoussa 9. huhtikuuta pidetyssä Keski-Aasian brändi-ilta -tapahtumassa Yutong esitteli globaalin palvelumerkkinsä EnRoute+, joka tuo uuden aikakauden tehokkaaseen ja älykkääseen palveluun kaikissa skenaarioissa.
Asiakkaita ja median edustajia Kazakstanista, Kirgisiasta, Tadžikistanista, Turkmenistanista, Uzbekistanista ja Mongoliasta kokoontui todistamaan tätä Yutongin globaalin palvelustrategian merkkipaalua, mikä merkitsi tärkeää askelta älykkään palvelujärjestelmän laajentamisessa kansainvälisille markkinoille.
Kattava palveluverkkosto takaa vihreän liikkuvuuden Keski-Aasiassa
(James PENG, Yutong Busin kansainvälisten liiketoimintojen varapresidentti)
Yutong Busin kansainvälisten liiketoimintojen varapresidentti James PENG korosti Yutongin paikallisia saavutuksia: "Kazakstanissa Yutong on perustanut kuljetus- ja palveluverkoston, johon kuuluu 8 huoltopistettä ja 1 varaosakeskus. Uzbekistanissa Yutongin uusiutuvan energian bussit ovat suosituin valinta kaupunkiliikenteessä. Turkmenistanissa yli 300 Yutongin bussia on otettu käyttöön julkisessa liikenteessä. Kirgisiassa ja Tadžikistanissa luotettavat tuotteet ja monipuoliset vaihtoehdot auttavat Yutongia saamaan markkinoiden luottamuksen. Mongoliassa Yutongin ajoneuvot läpäisivät äärimmäiset kylmätestit varmistaakseen vakaan toiminnan ankarissa sääolosuhteissa.”
(LI Haifeng, Yutong Busin Keski-Aasian toimitusjohtaja)
Yutong Busin Keski-Aasian toimitusjohtaja LI Haifeng tarkasteli Yutongin kehitystä Keski-Aasiassa: Yli 10 000 Yutongin bussia toimii tällä hetkellä viidessä Keski-Aasian maassa, ja niiden tukena on palveluverkkosto, joka koostuu 10 mobiilihuoltopalvelutiimistä, 1 itseoperoinnista huoltopisteestä ja 30 valtuutetusta huoltopisteestä. Paikallisten kumppanuuksien kautta Yutong palvelee yli 2 miljoonaa matkustajaa vuosittain Kazakstanissa, luo yli 5 000 epäsuoraa työpaikkaa ja toteuttaa yhteiskuntavastuuhankkeita, jotka ovat saaneet laajaa yhteiskunnallista tunnustusta.
Tarkasti räätälöidyt ratkaisut vastaavat monenlaisiin käyttövaatimuksiin
Yutong vastaa Keski-Aasian monimutkaisiin ilmasto-olosuhteisiin ja skenaarioihin kattavalla tuoteportfoliolla, joka kattaa bussit, linja-autot, koulubussit ja lentokonesuuntautuvat bussit, joita tukevat paikalliset palveluverkostot ja älykkäät huoltojärjestelmät, jotka nopeuttavat uusiutuvan energian ajoneuvojen käyttöönottoa.
Kazakhstanin pääkaupungissa Astanassa, Astana No. 1 Bus Company (АВТОБУСНЫЙ ПАРК №1) käyttää 620 Yutongin bussia, joista 120 on akkukäyttöisiä malleja. Aluksi huolta herättivät ostopalvelujen jälkeinen huolto, varaosien saatavuus ja tekninen tuki kasvavalle NEV-puistolle. Yutongin palvelupaketti ratkaisi nämä haasteet tarjoamalla kattavaa operatiivista ja huoltopalvelua, hyödyntäen älykkäitä valvontajärjestelmiä vikojen ennakoivaan havaitsemiseen, suunnittelemattoman seisokin vähentämiseen, ajoneuvojen käyttöajan lisäämiseen ja kustannustehokkaan hallinnan virtaviivaistamiseen.
Tashkentissa, Uzbekistanin pääkaupungissa, Yutongin akkukäyttöiset bussit osoittivat erinomaisia suorituskykyjä äärimmäisissä kesälämpötiloissa, jotka ylittivät 40°C ja korkean intensiteetin operaatioissa, vakaan tehonlähdön varmistaessa teknisen luotettavuuden. Räätälöityjen koko elinkaaren ratkaisujen ja ympäri vuorokauden toimivien teknisten tiimien avulla Yutong auttoi Tashkentin julkista liikennettä vähentämään toimintakustannuksia ja laajentamaan NEV-puistoaan. Vuoden 2025 alussa Uzbekistanin asiakas laajensi edelleen Yutongin uusiutuvan energian bussien hankintaa edistäen julkisen liikenteen vihreää muutosta.
Älykäs palveluparannus muokkaa teollisuuden arvon vertailuarvoja
Yutong asettaa asiakasarvon etusijalle luomalla teollisuuden johtavat standardit kaupallisten ajoneuvojen huollolle ja asiakaspalvelulle. Hyödyntäen vahvaa palveluverkostoaan, operatiivista suurta dataa ja älykkäitä alustoja, kuten LINK+, ajoneuvo-pilvi -alustaa ja OVAS:ta, Yutong on rakentanut täysimittaisen, elinkaaren älykkään palveluekosysteemin, joka tarjoaa tehokkaita ja älykkäitä käyttökokemuksia.
LINK+ optimoi koko “hallinta-toiminta-huolto-korjaus” -työskentelyprosessin päivitetyn älykkään palvelujärjestelmän avulla. Esimerkiksi Kazakstanissa LINK+ -alusta nosti kaluston käyttöasteen 98 %:iin, lyhensi huoltoaikojen vasteaikaa ja vähensi seisokkiaikaa sekä polttoaineen kulutusta, mikä paransi suoraan operatiivista tehokkuutta ja kannattavuutta.
Tapahtumassa Yutong teki vakavan palvelulupauksen Keski-Aasian asiakkailleen, kattamalla perustuet älykkäisiin ennakoiviin huoltopalveluihin. Muuntaessaan teknologisen innovaation huipputason palveluksi Yutong avaa älykkään, täyden skenaarion kaupallisten ajoneuvojen palvelumallin maailmanmarkkinoilla.
Edelliset uutiset
-
toukokuuta 19,2025
Yutong Bus ilmoittaa merkittävästä virstanpylväästä "Net Zero Forest" -aloitteessa Maapallon päivänä 2025: Yksi puu istutetaan jokaista käytössä olevaa bussia kohti -
huhtikuuta 11,2025
Yutong esittelee globaalin palvelumerkin "EnRoute+" ja avaa uuden aikakauden liikennöintiarvon innovoinnissa -
tammikuuta 24,2025
Maailman ensimmäinen 26-metrinen täyssähköinen kaksiosainen bussi valmistui tuotantolinjalta
Tilaa nyt
Saat päivitykset, jotka kiinnostavat sinua.
Lähetä