Yutong Busin palvelukonsepti
-
Asiakas edelläAsiakas edellä -lähestymistapa Yutongin palveluissa tarkoittaa, että kaikki tekemämme päätökset keskittyvät aina tarpeidesi asettamiseen etusijalle. Tavoitteenamme on ymmärtää yrityksesi tarpeet perusteellisesti ja tarjota ratkaisuja, jotka eivät vain täytä, vaan usein myös ylittävät odotuksesi.
-
Yutongin suora palveluKun Yutong-bussin kanssa ilmenee ongelma, lupaamme, että tiimimme on aina valmiina auttamaan sinua. Suora huoltotiimimme vierailee asiakkaiden luona säännöllisesti ja ennakoi mahdolliset ongelmat, varmistaen ajoneuvojen pitkän käyttöiän ja optimaalisen toimintakyvyn.
-
Yhden luukun palveluMaailmanluokan bussin ja linja-auton valmistajana tavoitteenamme on tarjota selkeä ja kokonaisvaltainen palvelukokemus. Jos sinulla on kysyttävää tai kohtaat ongelmia, ota meihin yhteyttä – bussien asiakaspalvelutiimimme huolehtii kaikesta, kunnes asia on ratkaistu.
-
Asiakas edellä
-
Yutongin suora palvelu
-
Yhden luukun palvelu
-
NopeaNopea
-
365 päivän paikan päällä -tuki
-
Nopea reagointi asiakkaiden tarpeisiin
-
Täyden elinkaaren tuki (osa maksullisina palveluina)
-
-
AmmatillinenAmmatillinen
-
Standardoidut huoltomenettelyt
-
Link+ älykkäät palvelut
-
Räätälöidyt pakettiratkaisut
-
-
HuolellinenHuolellinen
-
Henkilökohtainen palvelu
-
Ammatillinen asiakaskoulutus
-
Aktiivinen asiakashuolenpito
-
Tarjoaa sinulle parempaa palvelua
Tuotteemme pystyvät vastaamaan eri markkinasegmenttien tarpeisiin. Optimoi käyttönopeus ja parantaa ajoneuvosi turvallisuutta varmistaaksesi sujuvan ja huolettoman käyttökokemuksen. Pienentää kustannuksia ja lisää voittoa luodaksesi lisäarvoa sinulle.
Yutong erottuu tinkimättömän käsityötaidon, yksityiskohtiin paneutumisen ja tiukan laadunvalvonnan lisäksi ensiluokkaisella asiakaspalvelullaan – keskeinen syy siihen, miksi olemme maailman johtavien linja-autovalmistajien joukossa. Jokainen Yutongin linja-auto ja turistibussi käy läpi perusteellisen testauksen, ja mahdolliset viat analysoidaan ja korjataan tarkasti ennen toimitusta tiukkojen standardiemme mukaisesti.
Voimassa olevien paikallisten lakien ja säädösten, asiakkaiden kanssa tehtyjen sopimusten sekä takuukäsikirjan määräysten mukaisesti Yutong tarjoaa maksuttoman korjauksen käyttämällä aitoja Yutongin ajoneuvojen osia kohtuullisella ja tehokkaalla tavalla tuotteen laatuongelmista johtuvien vikojen osalta takuuaikana.
Yutong erottuu tinkimättömän käsityötaidon, yksityiskohtiin paneutumisen ja tiukan laadunvalvonnan lisäksi ensiluokkaisella asiakaspalvelullaan – keskeinen syy siihen, miksi olemme maailman johtavien linja-autovalmistajien joukossa. Jokainen Yutongin linja-auto ja turistibussi käy läpi perusteellisen testauksen, ja mahdolliset viat analysoidaan ja korjataan tarkasti ennen toimitusta tiukkojen standardiemme mukaisesti.
Yutongin tuotteiden takuuaika ja sitoumus toteutetaan ajoneuvon mukana toimitetun takuukäsikirjan ehtojen mukaisesti. Takuukäsikirjassa on selkeästi määritelty Yutong-bussien takuuaika ja huoltokohteet.
Asiakkaiden voimaannuttamisjärjestelmä
Yutong pitää äärimmäisen tärkeänä, että asiakkaat voivat hyödyntää Yutongin tuotteiden täyden potentiaalin. Tätä varten olemme kehittäneet kattavan asiakkaiden voimaannustamisohjelman osana Yutongin bussin ja linja-auton palveluita, jonka tavoitteena on parantaa asiakkaiden taitoja bussien ja linja-autojen käytössä, kunnossapidossa ja hallinnassa.
-
Systemaattiset koulutukset
-
Ajotaidot
-
Huolto
-
Toiminnan hallinta
-
-
Joustavia ja monipuolisia koulutusmenetelmiä
-
Verkkopohjainen koulutus
-
Koulutus suoratoistona
-
Koulutus paikan päällä
-
Ammattitaitoinen palvelutiimi
-
Ammattimainen sertifiointijärjestelmäAmmattipätevyyttä on kolme tasoa: aloittelija, keskitason ja edistynyt. Vain pätevällä linja-auton asiakaspalveluhenkilöstöllä on oikeus suorittaa työ.
-
Valmistajan oma huoltotiimiYutongilla on tällä hetkellä 760 hengen huoltotiimi, joka vierailee säännöllisesti asiakkaiden luona tunnistaakseen ja ratkaistakseen mahdollisia ongelmia nopeasti.
-
Kansainväliset koulutuskeskuksetYutong perusti ensimmäisen koulutuskeskuksensa Zhengzhouhun, Kiinaan vuonna 2007. Vuoteen 2025 mennessä sen kansainväliset koulutuskeskukset olivat järjestäneet 175 koulutustilaisuutta yhteensä 1 406 koulutuspäivän ajan, palvellen 142 huoltoasemaa ja 164 asiakasta 51 maassa ja alueella, ja kouluttaneet 992 osallistujaa.
-
Globaali koulutustiimiVuodesta 2025 alkaen Yutong työllistää 34 kouluttajaa, jotka keskittyvät asiakkaiden ja huoltoasemien osaamisen kehittämiseen maailmanlaajuisesti.
Tilaa nyt
Saat päivitykset, jotka kiinnostavat sinua.
Lähetä